İşkur Antalya İl Müdürlüğü

İletişim Bilgileri

Adresi: Gürsu Mahallesi, 337 Sokak, No: 44, Konyaaltı, Antalya, Türkiye


  • 2 yıl önce - 2014-06-09 18:18:00

    saolun işkurun sayesindeki kurslarından yararlanan ögrencileriz sizin sayenizde çogu işsiz insanlarımız iş buluyo tesekür ederiz
  • 3 yıl önce - 2014-01-30 10:49:00

    ALLAHIM BU NASIL Bİ İŞ YA 4 GÜNDÜR İŞKURU ARIYORUM KİMSE BAKMIYO TELEFONA BU NASIL ÇALIŞMAK KAHRETSİN

Görüş yazabilmek için kayıt ol veya sitede oturum aç.

    Haritadaki konumu

    İşkur Sakarya İl Müdürlüğü

    İşkur Sakarya İl Müdürlüğü, Çark Cad. No:88 Adapazarı, Sakarya

    İşkur İzmir İl Müdürlüğü

    İsmet Kaptan Mahallesi, 1362 Sokak, No: 29, Alsancak, Konak, İzmir

    İşkur İstanbul İl Müdürlüğü

    Hacı Hilmi Mah. Lüleciler Cad. No: 4 Beyoğlu İstanbul

    İşkur Kırıkkale İl Müdürlüğü

    Ssk Sigorta Müdürlüğü Fabrikalar Mah. Ziya Gökalp Cad. Kırıkkale

    İşkur Siirt İl Müdürlüğü

    Yeni Mah. M. Nebil Oktay Cad. Bayındırlık İl Müd. Lojmanları Yanı Siirt

    İşkur Şırnak İl Müdürlüğü

    Atatürk Mah. Zübeyde Hanım Cad. Ptt Baş Müdürlüğü Binası Kat: 1 Şırnak

    İşkur Van İl Müdürlüğü

    İskele Cad. Zübeyde Hanım Kavşağı Alipaşa Mah. İşkur Binası Kat: 2 Van

    İşkur Edirne İl Müdürlüğü

    Dilaverbey Mah. Cumhuriyet Cad. No:14 Edirne

    İşkur Kırklareli İl Müdürlüğü

    Karakaş Mah. Sungurbey Cad. Ssk Rant Tesisleri Kat: 2 Kırklareli

    İşkur Kırklareli İl Müdürlüğü konumu

    © 2016 TUBİBA Hakkımızda - İletişim

    Top